onsdag 29 augusti 2012

Dax att börja blogga igen!!!!

Jag har varit så slö och tappat intresset för datorn. Men om jag skulle göra ett nytt försök.
Väldigt mycket har hänt sedan sist ... oj oj .....

Sprang på grannen i trapphuset i januari i år.....köpte hus och flyttade ihop med honom efter 6 månader. En helt underbar man <3


Vår Pomeranian Casper,
 7 månader och 2 kg tung.


Vi har skaffat oss en gemensam hund oxå.











Jag hade 2 tibbar förut, men min sobel,  som jag var fodervärd åt fick jag lämna tbx, efter många sjukhusbesök.
Trots försäkring kostade det mig dryga 8000:-
Han kissade överallt ... oj vad jobbigt det var. Till slut kom veterinärer, och hundpsykologer, (alla oberoenda av varandra) ... på att han hade problem med att den svarte blev könsmogen. De två var riktigt arga på varandra... många hårda slagsmål var det, och jag blev tvungen att ta ett svårt beslut. Men flocken blev lugn, inga aggressiva hundar längre.

Så nu bor jag med sambo och två svarta hundar, Tbben och Pommen, i ett radhus. Lagom trädgård och lagom boyta.

Projekt på gång nu, är att renovera grabbens rum ..... han e ju till hälften Bohuslänning, så då fick jag en briljant idé ;) .... Tema; HAVET .... tror det kan bli riktigt bra är jag e klar.
Nu letar jag efter en härlig trendig fontän .... vatten, vatten :)
... vill så gärna bli klar innan han kommer nästa gång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar