söndag 2 september 2012

Nu är det mycket tungt


Jag gillar egentligen inte när folk gnäller över sina åkommor ...... men nu har nog min bägare runnit över.

JAG!!!!! .... som alltid svarar på frågan: "Hur är det med dig?" med;

"Jo det är bara bra, livet rullar på" och skiner som en sol

Just JAG vill nu gnälla gnälla gnälla ....

Jag har inte velat ta till mig att jag skulle ha Artros oxå, utöver FM, ME/CFS.
Är det vanligt att det hör ihop? Hmmmm?
Mycket har varit jobbigt ett tag.  


Efter en fikastund igår med en kvinna som jobbar med Artros patienter .... började hjärnan jobba. Därför sitter jag nu här :(
Har läst om Artrosen nu, tyvärr verkar det som läkarna har rätt även där.


 Nu känns det jädrigt jobbigt ...... Artros jättebra att röra och träna kroppen .... Men hur gör man då om ME lr FM sätter stopp så jag inte orkar?


Det har hänt alldeles för mycket runt mig nu ett tag, och det visar sig nu.

Klockan är 4 på natten och jag har varit vaken i ngr timmar .....


Vill bara gnälla och skrika ut allt jävligt just nu, men vad hjälper det. Känner mig som en ballong som snart spricker !!!!!!!!!!!!!!!

Visade en film för min sambo idag .... säger iaf en del av hur det är

http://youtu.be/qPHw6gGXxzs

Blir väldigt ledsen när jag ser den


Jag saknar verkligen tjo, tjim, dans och högklackat


1 kommentar:

  1. Jag känner igen mig så i den där känslan, man vill bara skrika ut hur jäkla jobbigt allt är, så att någon någonstans skulle kunna förstå hur man mår. Samtidigt svarar man och underdriver allt när någon frågar. Jag är exakt likadan!

    Jag har också ME, samt endometrios, IBS, depression och diabetes. Blir ibland knäpp på folk som gnäller över lite träningsvärk. Tänk om man ändå kunde träna och få träningsvärk, liksom... :)

    Kika gärna in hos mig, har nyss startat en blogg.

    SvaraRadera