torsdag 10 november 2011

Livet e pest


Just nu är livet pest, och har mestadels tillbringat tiden så här denna vecka, igen. Har dock gått på mina möten, på AF och Rehab. Anna på Rehab är helt underbar och försöker hela tiden komma på lösningar för att minska urladdningen av batteriet. Så jag har energi till det viktigaste. Men denna vecka har varit och är hemsk, orkar inte äta ens. Synen är sämre om det beror på sjukdomen eller inte vet jag inte, men tid hos optiker är bokad. Skall gå på KBT för att lära mig hantera situationen bättre, åtminstone försöka lära mig acceptera att jag blivit sjuk.
Skulle nog behöva både sex &förälskelse då det utsöndrar Endorfiner.... och det skall ju vara uppiggande ;-) men jag orkar ju inte ens vara vaken för dessa aktiviteter :-( och ser jag på bilden....hm....vem fasen vill ha en sån trött grönsak. Inte särskilt sexigt, eller hur? Ja iof, grönsak kanske kan locka en vegetarian ;-)
Ville så gärna åkt till Mariestad, men orkar verkligen inte :-(

1 kommentar:

  1. Här är en till som gärna hade åkt till Mariestad idag, men det finns inte en chans. Har legat sedan i lördags, med feber och rejäla förkylningsproblem, hostat lungorna ur mig totalt och lyckats ha sönder mig i ryggen samtidigt. Känns som jag har en hårdplastbolero på mig, stel från revbenen, upp över huvudet, ut över axlarna och ner till armbågarna.

    Även om jag varit i skick att ta mig upp hade jag nog fått avstå, är detta det minsta smittsamt är det inte något jag vill dela med mig av till någon!

    Vi får satsa på decembermötet i stället! Krya på oss! <3

    Kram / Ellen :)

    SvaraRadera